Сервіс та гарантія

На весь товар в нашому інтернет-магазині поширюється гарантія:


6 місяців на всі товари, крім батарейок і акумуляторів.


Відповідно до закону України "Про захист прав споживачів" протягом 14 днів можна повернути товар навіть, якщо він функціонує нормально, але з якоїсь причини не підійшов (за умови що упаковка і зовнішній вигляд товару не порушені).
У разі настання гарантійного випадку товар ремонтується.
У разі неможливості ремонту - змінюється на аналогічний, в разі неможливості заміни - повертається вартість товару.
Увага! Щоб уникнути конфліктних ситуацій, ознайомтеся, будь ласка, з інструкцією з повернення товару.
На які випадки гарантія не поширюється?
Продавець не несе відповідальності за власні помилки експлуатації, подачу на пристрої та плати неправильних напруг харчування, напружений неправильних полярностей, а також за підключення несумісною периферії, що приводить до виходу обладнання з ладу.
Гарантія на придбаний у нашому інтернет-магазині товар не поширюється, якщо:
- товар пошкоджений і має механічні пошкодження
- на платі або в пристрої дуже сильно гріються чіпи, стабілізатори; присутні сліди "горіли", "підірвані" чіпи, стабілізатори або інші компоненти, а також, якщо є специфічний запах гару - все це свідчить про некорретних діях користувача (короткі замикання, неправильне напруга живлення, неправильна полярність харчування, підключення неприпустимих навантажень на комутаційні порти та ін.).
Як повертати товар по гарантії або на ремонт?
Якщо у вас виникла проблема з працездатністю куплених у нас комплектуючих, то можливі два шляхи вирішення проблеми.
Якщо ви перебуваєте в Києві, під'їжджайте до нас в магазин з проблемним товаром за попередньою домовленістю і ми на місці перевіримо його. Залежно від результатів перевірки, товар буде замінений на аналогічний, забраний в ремонт або буде компенсована його вартість.
Якщо ви знаходитесь не в Києві, надсилайте нам товар безоплатно "Новою Поштою" за реквізитами:

Нова Пошта
відділення № 9
с. Софіївська Борщагівка, пров. Амосова академіка, 7
(096) 355-55-02
Савченко Олексій Володимирович


Ми перевіримо, що товар був куплений саме у нас, протестуємо його і далі, в залежності від результатів перевірки, відправимо Вам інший аналогічний, або повернемо гроші (на карту Приват Банку або іншого банку України).
Переконливе прохання вкладати в посилку аркуш паперу, з написаним номером замовлення та коротким описом проблеми (в довільній формі).
Звертаємо Вашу увагу:
НЕ НАДСИЛАЙТЕ, будь ласка, нам посилки післяплатою! Наприклад, гарантійний товар, який був надісланий нам "післяплатою" ми не заберемо і він поїде до Вас назад!
НЕ ПИШІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, НАМ СМС - пишіть ваші питання, пов'язані з гарантією і сервісом нам на пошту savskiev@gmail.com