Програмування дрона Ryzo Tello в Scratch2 offline

Програмування дрона Ryzo Tello в Scratch2 offline

    

    Дрон Tello Ryze єдиний у своєму роді іграшковий дрон початкового рівня, в який розробники заклали безліч цікавих функцій, у тому числі і сумісність з популярним середовищем розробки Scratch2 offline.

Це дозволяє досвідченим користувачам самостійно керувати дроном з комп'ютера, використовуючи плагін з набором команд адаптованих під даний тип дрона.

У цій статті ми розповімо Вам, як використовувати Scratch з Tello, і покажемо кілька прикладів цієї унікальної функції у дії.

З чого варто почати?

Крок перший. Необхідно завантажити та усіановити необхідне програмне забезпечення під Windows 10.

Завантажте та встановіть NODE за посиланням: https://nodejs.org/en/download/



 Скачайте й встановіть Scratch2 Offline: Scratch2 Offline



Скачайте Tello от Ryze: Download Tello files.

В архіві два файли: Tello.js и Tello.s2e разпакуйте їх в теку, наприклад D:/Scratch

Крок другий. Необхідно додати додаткові Tello Blocks у Scratch2 досить просто, запустіть програму та утримуючи SHIFT натисніть на меню File menu побачите пункт "Import experimental HTTP extension". Відпускаємо Shift та клацаємо по даному пункту.



  

Далі в діалоговому вікні знаходимо розпакований файл Tello.s2e та натискаємо відкрити.

У разі успіху Ви побачите нове меню з командами для керування дроном:



 Крок третій. Запуск NODE.

В командній строчці Windows 10 набираємо: cmd


 


У вікні запускаємо:  node Tello.js




Вітаємо! NODE Server завантажено.

Тепер із підготовчих робіт залишилося підключитися WIFI до дрону. Для цього встановіть повністю заряджений акумулятор та увімкніть Ryze Tello.

У Windows 10 увійдіть у меню підключення до WIFI і знайдіть TELLO-XXXXX і підключіться.

Дамо Вам пару прикладів для кращого розуміння, як керувати дроном.


Приклад № 1.



Даний приклад дасть команду дрону злетіти після натискання на прапорець запуску після паузи 5 сек. пролетіти вперед на 70 см, пауза, повернутися назад на 70 см, пауза, безпечно приземлитися на місці зльоту.


Приклад № 2.



Даний приклад після запуску дозволить керувати дроном з клавіатури:

SPACE - взліт,

Стрелки - вперед, назад, вліво, вправо,

W- вгору, S - вниз,

A и - поворот за годинниковою стрілкою і навпаки,

L - посадка,

-  акробатичний трюк FLIP.


Бажаю вдалих експериментів. Будьте уважні під час запуску та роботи двигунів !!!


В цій категорії немає товарів.